środa, 14 sierpnia 2013

Complicated Kiss ~ Rozdział 5♥



Piszę ten rozdział z przeprosinami do was, bo tak długo nic nie dodawałam! Więc to nadrabiam! ♥
***

Powiewał delikatny wiatr, ale na tyle mocny by włosy dziewczyny mogły delikatnie falować. Hyuk leżał na ziemi i wpatrywał się w rysy Reami. To był pierwszy raz gdy dostrzegł takie szczegóły na jej twarzy. Dziewczyna i hyuk po raz pierwszy byli tak blisko siebie... Jakby czas stanął, ponieważ żadne z nich nie było w stanie się poruszyć. Tylko wpatrywali się  siebie nawzajem, jakby nigdy nie widzieli człowieka przeciwnej płci. Po chwili Reami zrozumiała w jakiej sytuacji się znajduje, i zarumieniła się. Jednak nie wiadomo dlaczego, nie mogła się ruszyć. Adrenalina? Leżeli tak na zimnym betonu przez 3 min, jednak atmosferę przerwały osoby które weszły na dach w poszukiwaniu Hyuka. Byli to Donghae i Minho z SHINee. Zanim zobaczyli co się stało Eunhyuk i Reami odsunęli się od siebie na co najmniej metr. Gdy
Dziewczyna zobaczyła Wokalistę z SHINee, wstała na równe nogi i jąkając się wydukała...

-M-M-Minho?! -Chłopak spojrzał na dziewczynę, i na twarzy miał minę mówiącą. ,,Co tak nie formalnie dziewczyno?''. Jednak chwilę potem przyglądając się nadal zarumienionej buźce Reami, chyba wiedział dlaczego. Podszedł do dziewczyny szybkim krokiem  przytulił, podniósł ją i zaczął się obracać wokół własnej osi razem z dziewczyną.

-ReaMi! - Po chwili, kręcenia się w kółko i kilku kopniakach w twarz Hyuka od buta brązowookiej, Minho zatrzymuje się i stawia dziewczynę na ziemię, nadal ją przytulając.

-Tak za Tobą tęskniłem!- Miny Donghae i HyukJae były bezcenne, gdy Minho wytłumaczył im stosunki łączące jego i Reami...

-To twoja EX?! -Krzyknęli na raz. Choi MinHo był pierwszą i ostatnią miłością Reami.
- W czasie gdy moi rodzice zginęli w wypadku, Minho był moim jedynym wsparciem, bo moja babcia była chora. Jednak musiał nagle wyjechać, nie zostawiając mi żadnego kontaktu. -Opowiadała Reami.

-Dobra! To jest już nie istotne!- Wrzasnął Hyuk.
-Co? Zazdrosny jesteś?- Zachichotał Donghae.
-Zwariowałeś?! Po prostu nie obchodzi mnie jej życie! Po co mnie szukaliście?
- Mamy teraz próbę. Chodź! - Donghae pociągnął Hyuka za kołnierz. Dziewczyna spojrzała na Minho.
-Spotkamy się potem, dobrze?-Zapytała Reami.
-Oczywiście! Teraz już się ode mnie nie uwolnisz! -Powiedział Chłopak dając Reami do ręki karteczkę z numerem telefonu.

***
Gdy Dziewczyna skończyła wszystkie zajęcia usidła do komputera aby porozmawiać z Silvyu.
P: Hejka! Silvyu! Dzisiaj spotkałam się z moim drogim przyjacielem!
S: Naprawdę? Ja miałem dziś nieprzyjemną sytuację z koleżanką z pracy...
P: Jaką nieprzyjemną?
S: A... Nie chcę o tym gadać.
P: Rozumiem...
S: Chyba się dużo dzieje u Ciebie... Prawda?
P: Tak! I to bardzo dużo! Napisałam nowy tekst! Chcesz przeczytać?
S: Jasne! Jeszcze się pytasz?
P:
Cały dzień ciągle mam gorączkę Nie wiem dlaczego taka jestem
Kiedy się do mnie uśmiechasz
Kiedy koło mnie przechodzisz

Moje serce ciągle bije
Nie wiem, cieszę się
Myślę, że troszkę wiem, troszkę
Miłość miłość, nazywam to miłością

#To pierwsze uczucie miłości
Staję się szczęśliwa, moje serce drży
Każda rzecz czyni mnie słodszą
Latam na niebie

##Po prostu się zakochałam
Uśmiecham się i uśmiecham
Moja miłość, przyszła moja miłość
Jak sen, miękko do mnie przychodzi
Jesteśmy zakochani

Światło słoneczne jest takie ciepłe
Nie wiem, cała jestem w uśmiechach
Teraz, teraz myślę, że wiem
Miłość miłość, nazywam to miłością

Miłość miłość przyszła
Jak sen, chodź, przytul mnie
Och moja miłości, chcę trzymać twoją dłoń
Widzę tylko ciebie


I co ty na to? Hym?

S: Tekst jest cudowny! Mam nadzieję że kiedyś usłyszę go w twoim wykonaniu!
P: Komawo!♥

***
Następnego dnia ReaMi i Hyuk nie potrafili spojrzeć sobie w twarz. Gdy dziewczyna miała przerwę, ponownie udała się na dach budynku. Chciała odetchnąć świeżym powietrzem. Jednak znowu harmonię duszy przerwał jej Hyuk... Lecz tym razem, dziewczyna w panice schowała się na ścianą.
Dlaczego ja się chowam? Przecież ja też mam prawo tu być!
Reami już miała się pokazać, gdy nagle Eunhyuk zaczął śpiewać. Dziewczyna zwykle mogła usłyszeć jak rapuje... Ale bardzo rzadko jak ma jakąś kwestię do śpiewania. Tym razem Reami mogła usłyszeć solowe wykonanie gwiazdy kpop'u. Piosenka jak i wokal był cudowny. Gdy Hyuk skończył śpiewać, usiadł na ziemi, oparł się o drzwi wejściowe, i powiedział cicho.
- Możesz już wyjść, kmieciu.- Dziewczyna zdziwiła się trochę, i wyszła z ukrycia.
-Jak widzę jesteś nawet inteligentny i utalentowany jak na takiego beznadziejnego, mizernego pacana!
- Uważaj na słowa niewolniku!
- Phi! A jednak się pomyliłam! Pacanie mizerny! A życzę żebyś się udławił własnymi butami!- Reami wystawiła mu język, i wbiegła do budynku, uderzając Hyuka drzwiami.
Dziwne... Nie mogłam mu spojrzeć w oczy... To przez wczorajszy incydent... Ehhh... 
***
Gdy Dziewczyna skończyła zajęcia, skierowała się w stronę sali do tańca. Tańczyła układy, które były ciężkie do opanowania. Muzyka była tak głośno, tak się skupiła że nie zauważyła że ktoś ciągle ją obserwował. Nagle melodia się skończyła... ReaMi usiadła na podłodze, zamknęła oczy, i piła wodę... Ktoś nagle zaszedł ją od tyłu, i przytulił...
*****
I'm sorry, za wszystkie błędy i tego typu.... Bla Bla Bla... No....

Tłumaczenie piosenki Ailee - Miłosna wiadomość

5 komentarzy:

  1. Omnomnomnomnom *-* Jeszcze jeden rozdział *___* Cóż, jak zawsze zacznę od końca XD Ten kto przytulił RaeMi to Eunhyuk, prawda? *-* No powiedz, że to Hyuk! Chociaż to jak na razie mało prawdopodobne xD Mam dzikie wrażenie, że to jednak Minho >,< Nie lubię tej żaby! -.- Nie mogłaś dać Minhwan'a albo Jun'a? :c Co nie zmienia faktu, że i tak mi się bardzo podobało xD <3 To tyle xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz czas na drugi komentarz xD To już chyba stało się moją tradycją xD <3 Błędów raczej nie ma, chociaż wyłapałam kilka literówek, ale to nic ^^ Przywiązałam się do tego bloga i jak na razie jest on moim faworytem ^^ Buuu... Ile ja mam czekać na HongKi'ego i SooRi? XD Jestem niezaspokojona xDD Tekst piosenki jest cudowny ♡.♡ Bardzo lubię Ailee i cieszę się, że właśnie jej utwór tu dodałaś ^^ Nie obraziłabym się również jakby zaraz pojawił się tu kolejny rozdział ^-^ xD
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurde nie mogę się na patrzeć na ten nowy wygląd ♡.♡ Piękny <3 Zawsze mnie zastanawiało skąd ludzie nagle mają karteczki ze swoim numerem xD No bo to jak na filmach, facet podchodzi do Ciebie i Ci daje zapisaną kartkę xd Może noszą wizytówki? XD Nevermind, chyba zaczynam gadać (w tym przypadku pisać) coś totalnie nie potrzebnego do życia xD No ale mnie to kurczę ciekawi xD Heh, już sobie wyobrażam Małpcię dławiącego się butami xDDDD "Mizerny pacan"? Podoba mi się xD Od dzisiaj masz nową ksywkę xD
    XOXO <333333 ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny rozdział? Bosko! ^_^ Kto przytulił RaeMi? Minho jest byłym RaeMi O__o
    Ty dawaj kolejny rozdział! Nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń